Сдружение Фуутура - За Развитие на Спорта

 

 
Рейтинг: 3.00
(59)
Фуутура Спорт
Публикации
Спорт
Футбол
Спортна слава
Спортът в древността
Футбол(а)рхив
Връзки
За контакти


Резултати на живо

Публикации / Пет здравословни практики, които да започнете от днес

Пет здравословни практики, които да започнете от днес
24.10.16 08:09
За да поемете отговорността за вашето здраве, означава да разчупите матрицата на много нива. Първата стъпка е да не вземате насериозно медийните здравни репортажи, а редовно да следите научните източници и да навлизате по-дълбоко в разглежданата тема. Ето пет съвета за общо подобряване на здравето, подготвени от сайта healthnearnature.com (1) Здравословното хранене очевидно е първостепенно, независимо от всичко останало, което правите. Няма универсален начин на хранене.Консултирайте се. Разбира се, методът на пробите и грешките работи. Независимо от това какъв подход следвате, избягвайте храни-боклуци, обработени и/или ГМО храни и четете етикетите. Ако има неизвестни за вас съставки, оставете продукта на рафта, докато не проучите какви са. Намалете приема на захар и не използвайте изкуствени подсладители. Суровият мед ще ви помогне да задоволите желанието си за нещо сладко, като в същото време подкрепяте здравето си. Старайте се да консумирате много пресни, органични зеленчуци и плодове. Ако нямате проблеми със зърнените храни, използвайте органични зърнени и бобови растения. Бъдете спокойни по време на хранене, дъвчете добре и избягвайте преяждането. Не се плашете от преобладаващата здравна пропаганда, осъждаща всички мазнини. Търсете здравословни мазнини, избягвайте обработените, хидрогенираните транс-мазнини и всякакво рапично олио/масло. (2) Хидратирайте се с чиста вода. Газираните напитки и останалите сокове по рафтовете са нездравословни. Поддържайте се силно хидратирани, но не използвайте бутилирана вода, освен ако не сте сигурни, че това всъщност е изворна или минерална вода. Флуорирана вода убива здравето.Използвайте пречистена вода за готвене, дори и при готвене на пара. (3) Премахнете токсичните битови предмети, включително всички гъвкави пластмаси и рециклирана тоалетна хартия, съдържащи BPA или BPS. Същото важи и за пластмасови завеси за душ, както и за някои пластмасови играчки. Избягвайте стиропорни чаши и чинии за топли напитки и храни, не използвайте микровълнови фурни за затопляне, готвене или варене на вода. Обикновените масови препарати за почистване и пране са токсични. Намерете естествени заместители. Същото важи и за козметиката, особено за дезодорантите, благоуханията и пастите за зъби. (4) Благоразумно вземайте естествени хранителни добавки. Витамини С и D3, като последният можете да получите чрез излагане на кожата на пряка слънчева светлина или чрез вземане на витамин D3. CoQ10 за цялостна енергия и жизненост. MSM (сярата)за стимулиране на жизнеността. Много важен, но обикновено дефицитен, минерал е магнезият. По много причини е важно да вземате допълнително магнезий. (5) Правете умерени упражнения често. Този съвет не изисква да се записвате във фитнес клубове. Енергичното ходене по километър и половина или повече пет пъти в седмицата е чудесно. Трябва да направите нужното за стимулиране на лимфната система, за оттичане на натрупаните опасни вещества в лимфата.
Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.2791